Wednesday, January 6, 2010

Nanah Keluar Dari Hujong Zakar

salam dr...sy ingin bertanyakan pada dr ttg masalah saya..alat kemaluan saya ketika tegang ia merasa sakit, apabila saya tolak kemaluan saya ke atas nak rapat kan ke pusat tetapi boleh saya tolak ke bawah ia x sakit..bila ia tdk tegang,sy tolak ke atas n dkt kn kemaluan sy ke pusat tp tiada rse skt...boleh dr bagg tau kenape??1 lg masalah saya ialah ader cecair kuning spt nanah yg kuar dr kemaluan sy..knpe dan apakah mslh nye n bagaimana kaedah atau cara utk merawati nye??

Jawapan:
1. Sakit dizakar waktu tegang mungkin ada hubungan dengan urat saraf, punca walahualam mungkin disebabkan seks atau onani atau infeksi.
2. Masalah nanah mungkin ada infeksi jangkitan kuman, mungkin juga 'terkena' penyakit kelamin STD atau VD. Biasanya ada hubung kait denga seks.
3. Untuk merawaynya wajib jumpa doktor segera, takut kalu-kalau merebak atau jangkit pula pada orang lain.

No comments: