Saturday, January 16, 2010

STD Herpes

Dari rekod Klinik

Pada 28 Desember 2009 seorang pesakit yang bernama SK Bil Klinik 5027 berusia 34 tahun telah datang untuk mendapatkan rawatan kerana mengalami sejenis penyakit yang dinamakan Sexually Transmited Disease - STD . Antara genjala - kencing pedih, kencing nanah dan ada bintik-bintik berair dua tiga biji dekat zakar ( herpes ).

Bila ditanya pesakit telah memberi penjelasan bahawa dia telah mengadakan seks dengan teman wanitanya 4 minggu lepas.

Setelah mendapat semua maklumat yang saya perlukan, saya memberi Thuja 30c dan Merc Sol 30c diberi satu biji dimakan tiga kali sehari selama satu minggu.

Pada 2 jan 2010 pesakit telah datang dengan senyuman dan nanah serta kesakitan yang dialaminya sudah hilang dan penyakit beransur baik.

Pada 16 Jan 2010. Pesakit datang semula dan mendapat rawatan sesulan, katanya beliau berpuas hari dan bergembira kerana penyakitnya bersnsur baik.

1 comment:

Info Sihat said...

Bekas pesakit Gonorrhoea.

Seorang pesakit yang datang kepada saya kerana mengalami pesakit ' chronic gonorrhoea' Beliau telah berubat dengan banyak tempat termasuk suntikan antibiotik namun penyakit ini tidak mau sembuh-sembuh.
Setelah meneliti kes, saya memberi ubat 'thuja 200c' satu dos 2 kali sehari selama 2 minggu.

Selepas dua minggu saya memberi 'Thuja 1000c' satu dos satu minggu selama 3 bulan dan selepas 3 bulan saya memebri 'thuja 1000c' satu dos satu bulan selama 2 bulan.

Menajubkan selepas satu tahun gejala kencing pedih dan kencing nanah yang dialami hampir setiap bulan bulan sudaj hilang.

Itulah cara perawatan homeopati, menyembuh keakar umbi penyakit.