Sunday, May 29, 2011

Hydrocephalus Boleh Di Rawat Dengan Homeopati



Percayakah anda bahawa pesakit ini telah mengalami sejenis penyakit yang dikenali sebagai hydrocephalus means- accumulation of fluid in head]

Sekrang lelaki ini sudah berusia 21 tahun dan datang ke kelinik Homeopathy Dr Nik Omar di gelang Mas, Pasir Mas, Kelantan. Ibu lelaki ini memperkenalkan kepada Dr Nik Omar bahawa lelaki ini adalah seorang pesakit Dr Nik sejak berusia 1 tahun.

Waktu ibunya membawa anak ini dia mengalami Hydrocephalus atau Kepala besar berisi air.
Diwaktu itu doktor saran supaya di bedan kepala dan buang air di kepala. Ibu anak ini menolak dan sekali-kali tidak izin anaknya dibedah. Sebab dua orang jiran satu kampong dengan anak ini mengalami penyakit yang sama, setelah dibedah, kedua-dua anak tersebut meninggal dunia.

Lalu anak kecil ini dibawa jumpa Dr Nik Omar [ waktu itu Dr Nik praktik di Kota Bharu] setelah berubat dengan Dr Nik selama 2 tahun kepala anak ini kembali normal. Dan tidak pernah jumpa lagi dengan Dr Nik, sehinggalah pada hari ini lelaki ini dibawa ke kelinik Dr Nik dan memperkenalkan bahawa inilah pesakit Dr Nik 20 tahun yang silam.

Waduh ! Baru saya terasa bahawa , betapa usia saya sudah banyak. Anak ini sudah 21 tahun ! dan saya pastinya lebih dari itu.

Itulah kebesar Allah saw dimana ditangan seorang yang mahir, dapat memberi ubat-ubat homeopati yang serasi dan boleh mencembuhkan hydrocephalus.

Photo Above: Hydrocephalus can be treated with Homeopathic medication. The picture above is a patient of Dr Nik Omar who treated this patient at the age of one year and within two years his hydrocephalus completely cured and now after 21 years, the boy brought to Dr Nik clinic just to say hello.

Homeopathy is great.
Homeopathy can cure hydrocephalus.

1 comment:

kimey said...

Assalamualaikum, boleh saya bertanya, obat apa yang di konsumsi..
Kami disini ada yg membutuhkan untuk janin yg dalam kandungan dengan diagnosis hydrocephalus. Tzrima kasih banyak.