Sunday, November 4, 2007

Masalah Lelaki



Beberapa Perkara Yang Di Takuti lelaki

Di Takuti LelakiUkuran Zakar yang pendek, kecil memberi kesan saikologi kepada setiap lelaki, apa lagi bile ingin berumah tangga, secara tidak langsung, si suami tidak membernarkan si isteri melihat zakarnya yang pendik dan kecil.


Jawapan doktor: Ukuran tidak menjadi masalah, yang penting tunjukkan kehabatan dan kejantanan seorang lekai perkasa. Biar kecil asalkan anda dapat melayari bahtera dengan baik dan memuaskan isteri anda.


2. Zakar Harus Tegang / Strong Erection
Sebahagian anak muda yang belum akhwin datang menemui saya dengan masalah kekecewaan ' takut zakar tidak tegang' sewaktu ingin melayari bahtera bersama isteri. Anak muda begini selalunya takut 'sebelum berperang' kerana rasa bersalah melakukan onani dizam remaja, takut kalau-kalau zakar tidak boleh tegang. Percayalah bahawa homeopati mempunyai ubat yang baik untuk membaik-puleh zakar yang kurang tegang- InsyaAllah.


3. Mati Pucuk atau Impoten
Hampir 80 % pesakit yang beranggapan bahawa mereka sedang menghadapi mati pucuk atau impoten sebenarnya bukanlah mati pucuk. Mereka hanya mempunyai masalah pada diri sendiri seperti memakan ubat kencing manis, darah tinggi atau ubat jantung terlampau lama, sekali gus menyebabkan zakar kurang menegang. Ini bukan erti mati pucuk. Hal ini boleh diperbetulkan. Boleh diubati.


Ingat orang lelaki semakin tua semakin kuat nafsunya - fitrah alam.


4. Masalah Prematur Ejekulasi / Pancutan Pra Masa
Inin mungkin menjadi masalah besar pada setiap lelaki. Hanya segelintir lelaki perkasa yang dapat memuaskan nafsu seks isterinya sehingga tamat. Dalam erti kata sebenarnya, persetubohan boleh dilakukan sehingga paling tidak setengah jam aatu lebih. Beruntung seorang isteri yang mempunyai suami begini. Alangkah malangnya bagi seorang isteri yang mempunyai suami yang premature ejeculasi atau pancutan pra masa. Isteri baru membuka tirai, si suami sudah pancut. Wah duh ! Malang sekali.


Datanglah jumpa saya sewaktu-waktu lapang, saya pasti akan memberi ubat-ubat homeopati yang terbaik untuk anda. Jika ada rezeki InsyaAllah boleh diatasinya nanti.


5. Cepat Lembek
Ini juga satu masalah lagi, zakar boleh tegang dan dapat memasuki faraj dengan sempurna, tetapi malang disaat sedang melayari bahtera, zakar mula lembek. Ini satu penyakit yang serius yang harus dirawat segera sebelum terlambat.