Saturday, October 22, 2011

Gangeren @ Gangrin Boleh Sembuh

Gangerene Sembuh @ Gangrin Boleh Di Rawat
Lari dari Pembedahan Kerana Gangerin - Akhirnya Sembuh.


Prof Dr Nik Omar bersama Pegawai dan kaki Tangan Kementerian Pelajaran di Institut Aminuddin Baki, Genting. Sempena Ceramah Kesihatan Wanita Bersama Homeopathy



Mengikut Testimoni dari En Zuhaidi Hassan
Record: 5495

Gangeren Sumbuh.

Pada 7 Ogos 2006 saya kena serangan jantung dan telah dimasukkan ke sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur.

pada 12 Ogos saya menjalani operation bypass 2 graft kerana darah beku dan tersumbat. saya diberi tahu oleh doktor bahawa darah beku telah turun ke kaki kanan dan berpecah pecah sehingga tersumbatnya saluran daraha ke kaki dan jari menyebabkan ibu jari kaki hitam dan doktor menyatakan ianya gangeren. gangeren ini menegluarkan darah serta cecair yang bau busuk sekali.

16 Desember - ibu jari kaki yang kehitaman telah luroh sendiri dan mengeluar bau busuk yang teramat sangat. Mengikut kata doktor, ibu jari kaki saya wajib dipotong segera agar tidak ada jangkitan kuman. Ini semua angkara kencing manis saya yang meningkat ke paras 21 mmol.

Mengikut kata doktor tidak ada ubat untuk kencing manis dan tidak ada ubat untuk gengeren. Saya tidak mahu dipotong.

Pada March 2008 saya jumpa dengan Prof Dr Nik Omar dan mendapat rawatan dengan beliau untuk merawat gangeren dimana kaki saya sudah begitu teruk sekali. dengan bau yang tidak boleh tahan, ibu jari kaki hitam dan berkudis.

Jun 2009 Kesakitan, kudis dan bau busuk telah hilang sepenuhnya dan doktor yang menyatakan 'tidak ada ubat' terkejut dengan penyembuhan saya.

Saya sembuh sepenuhnya setelah merawat dengan Dr Nik Omar secara homeopati selama 1 tahun 3 bulan.

" Thanks to the great Prof Nik Omar, I still have my right toe", said Mr Zuhaidi Hassan from RHB bank Kuala Lumpur.

No comments: