Wednesday, October 26, 2011

Sebelum Pembedahan [ Before Surgery ]


Jika anda atau keluarga anda mengalami panykit-penyakit yang memerlukan pembedahan tetapi takut untuk di bedah. Tidak salah anda mencuba ubat-ubatan homeopathy atau akupunktur terlebih dahulu.

Tetapi jika sesuatu penyakit yang terlampau serius dan memerlukan pembedahan segera
Anda harus terus melakukan pembedahan, jangan menunggu lama.

angan bermain dengan nyawa anda.

Diperingkat awal sebarang penyakit boleh dirawat secara homeopathy.

Saya masih ingat ibu saya sendiri berusia 63 tahun mengalami 'tarsal tumor' didahi dan doktor menasihatkan supaya dibedah.

Kata orang tua saya, " Aku suroh kamu belajar perubatan, aku tidak mahu dibedah, kerana aku sudah tua, mu cubalah cari ubat untuk aku. Aku tidak mahu bedah !!", kata ibu saya.

Nah ! ini menguji kepintaran saya dan kebolehan saya.

Saya mencuba sedaya upaya memberi ubat-ubat homeopati untuk 'anti ketumbuhan' akhirnya dalam tempuh dua tahun ibu saya sembuh dari tarsal tumor.

Itulah kehebatan ubat homeopati.

Begitu juga ibu saya mengalami penyakit lelah yang dialami hampir 20 tahun, akhirnya saya sembuhkan 'asthma' ibu saya juga dengan ubat-ubat homeopati.

Marsayallah. itulah kelebihan ubat-ubat homeopati.

No comments: