Wednesday, June 10, 2009

Masalah Seks Perempuan Yang Tidak Puas



Foto: Dr Nik Omar dengan sebahagian doktor-doktor homeopathy perngkat antarabangsa dari India, Burma dan Pakistan



salam prof,

saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak 1-5thn. masalah sy, sepanjang tempoh 7 tahun perkahwinan, rasanya belum pernah saya merasakan kepuasan berjimak bersama suami.apa puncanya saya kurang pasti, tapi setahu sy, sewaktu suami memasukkan zakarnya ke vagina saya, sy rasa seolah2 tidak ada apa2 yg menyeronokkan.

Sekadar memuaskan nafsu beliau dan berhenti begitu saja. terlalu hambar bagi saya.apa yg sy perasan, ketika zakar berada di dalam vagina, saya tidak boleh mengemutkan faraj.. semenjak mula berkahwin sehingga sekarang saya tidak tahu mcmmana rasanya bila berlaku kemutan ketika zakar berada di dalam.

Saiz zakar suami juga agak kecil.. jika digenggam dalam tangan mmg muat2 je dok dalam genggaman, panjangnya lebih kurang lebar tapak tangan saja..wallahualam, sy tak pernah mengkaji perkara ini. saya jugak tidak pernah tahu bila berlaku pancutan suami, tak rasa apa2. jadi bagi saya sex ni memang tak ada apa2 yg best.

saya ada cuba makan jamu dan ubat2an yg mendapat testimoni hebat2 daripada pengguna... tapi masih tidak merasakan apa2 kesan..apa sbnrnya punca masalah saya... dan apa yg perlu sy lakukan? ingin benar saya merasakan bagaimana nikmatnya berjimak..harap prof dpt membantu.

Jawapan dari Doktor

Mungkin puan ada masalah kewanitaan iaitu hormon wanita yang tidak balance sehingga puan tidak mengalami apa-apa kenikmatan. Bersabarlah, dan jika ada masa lapang sila datang ke kelinik saya di Jalan Raja Laut, saya akan memebri sedikit ubat homeopati untuk meningkatkan seksual puan, mudah-mudahan Allah memberi rahmat yang banyak kepada puan.

Bacaan lanjut: http://seks.xaper.com


No comments: