Wednesday, June 1, 2011

Hati Hati Memileh Doktor Homeopati Tulin

Perbezaan Antara Pengamal Homeopathy

Ciri-Ciri Doktor Homeopathy

Doktor Homeopati - Berkelulusan Sepenuh Masa ( Sekurang-kurangnya belajar 4 tahun dari Medical College atau Fakulti Perubatan Homeopathy Malaysia )

Ahli Homeopathy: Orang dari Kerja Lain - Belajar Homeopathy dari klinik-klinik atau dari hotel-hotel tertentu - mereka ini kerja homeopathy part time.

Ketrampilan: Dr/H: Sopan, berhimah dan berbudi pekerti mulia

Ahli Homeopathy: Tidak Senonoh dan kurang sopan.

Ilmu Perubatan H/Dr: Meluas dan faham seluk beluk ilmu kedoktoran

Ahli Homeopathy : Oleh mereka ini jadi ahli homeopathy dalam beberapa tahu, selepas pencen, maka ilumu perubatan tidak tahu dan memebri fahaman yang salah tentang perubatan.

Cara Memberi Ubat: H/Dr Memberi ubat cara yang betul , sama ada memberi dengan globules atau tablet, dalam dos tunggal, satu atau dos jenis sahaja.

Ahli Homeopathy: Oleh kerana mereka ini tidak faham tentang Ilmu Perubatan Homeopathy - Mereka akan menghentam seborono mana-mana ubat yang ada pada simpanan mereka dan mereka akan bagi satu, dua atau 3 botol ubat 30ml dengan dos yang besar 12 titik atau 20 titik. Sedangkan cara makan ubat homeopati sebenar ialah: satu titik [ satu dos sahaja ]

Ahli Homeopathy: atau part Time Homeopathy CUKUP CEMBURU / IRI HATI pada mana-mana doktor senior atau doktor-doktor full time dan mereka akan mencaci atau mencemuh doktor-doktor senior lain. Awas inilah gulongan yang pura-pura jadi doktor homeopati.

Jangan tertipu dengan mereka ini - pilihlah doktor-doktor homeopati yang berkelulusan dan berwatak mulia. Jangan dipermain-mainkan NYAWA anda atau keluarga anda.

Silap pilih doktor homeopati, silaplah ubat yang diberikan kepada anda !!

Juga jangan percaya mutlak dengan berita-berita dalam internet, siasat dulu sebelum membuat sebarang konsultasi.

No comments: