Thursday, June 16, 2011

Ubat Kuning Bayi - Jaundice


Ubat Kuning Untuk Bayi



Bayi Kuning Dan Rawatan Homeopathy

Homeopathic Drops for Jaundice


Tahukah anda bahawa ubat homeopathy @ homeopati cukup baik untuk merawat kes-kes bayi yang mengalami 'jaundice' atau Demam Kuning @ penyakit kuning dikalangan bayi-bayi.

Bentuk ubat - cecair dititik dalam mulut 4 titik 3 kali sehari sehingga sembuh

Biasanya satu atau dua set sudah mencukupi

Harga satu sek RM 45 sahaja - dalam bentuk dropper.

Saya pertama kali bawa masuk ubat homeopathy ini ke Malaysia pada tahun 1971.
Waktu itu saya sedang menuntut di Pakistan Homeopathic Medical College dan sewaktu pulang bercuti saya mencuba ubat-ubat ini dikalangan saudara mara yang baru melahirkan anak dan didapti amat berkesan.

Oleh itu kami memperkenalkan ubat ini terus di Rangkaian klinik-klinik seperti alamat dibawah sehaj tahun 1971 hingga kini, ubat ini amat popular dikalangan ibu-ibu di Kelantan



Dapatkan di Kelinik kami di KL, Bangi, Shah Alam, Damansara Utama atau di Kelantan
Tel Hotline 018-2888 379

1 comment:

KAK NA TUKANG URUT said...

Alhamdulillah..hari ni 16/5/2018.. Kali pertama dan hari pertama jugak saya cuba berikan bayi saya yg berumur 10 hari ubat homeopathy (jaundis) yg dibekalkan drpd syarikat tuan..
Kesan sgt positif, bayi saya membuang najis kuning. Dah 3kali membuang selepas diberikan 2kali saja..dan masih lagi terus bagi minum sebab pihak tuan sudah nasihatkan walaupun dh sihat teruskan bagi dia sampai habia ubat tersebut yg dibekalkan utk 2 minggu.
Alhamdulillah..harap smua penyakit kuning tu sembuh dgn cepat..amin.