Wednesday, June 1, 2011

Mimpi @ Dreams @ Nightmare



Foto: salah satu Seminar Homeopathy Peringkat Antarabangsa yang dianjurkan oleh Prof Dr Nik Omar, Presiden Persatuan Pengamal Perubatan Homeopathy Berdaftar Malaysia dan pengasas Fakulti perubatan Homeopathy Malaysia. FAHOM ditubohkan pada tahun 10 April 1979


Mimpi Dan Rawatan Homeopati

Ada Dua Jenis Mimpi - Satu Mimpi Indah yang memberi kenyataan [ Bagus]

Kedua: Mimpi Ngeri Yang mengaangu anda [ Tidak Bagus ]

Mimpi yang tidak baik adalah akibat dari jiwa yang terseksa, jiwa yang tidak tenteram,dalam keadaan keasakitan yang teramat sangat atau stres atau ada tekanan perasaan, akibatnya jadi mimpi yang ngeri. Mimpi yang tidak baik, menakutkan seperti mimpi orang mati, mimpi bunoh orang, mimpi jatuh dari bangunan, digigit ular, dikejar binatang liar, merogol orang, buat seks dengan bini orang - semua mimpi ini melambangkan kecelaruan jiwa dan boleh dirawat secara homeopati dan boleh disembuhkan.

Contoh ubat homeopati dan rawatan:

Nux Vom: Mimpi kemalangan. Juga mimpi buat seks. Pulsatilla - mimpi binatang hitam, Merc - mimpi binatang liar, Mang Phos - Mimpi bercakap dan menagis dalam tidur, Daphe- mimpi kucing hitam., Arnia - mimpi kuburan, Thuja - mimpi orang mati, Suplh - mimpi dikejar atau digigit anjing, Bell - mimpi api dan lain-lain mimpi - homeopati mempunyai lebih dari 50 ubat spesifik untuk mimpi-mimpi tertentu.

Selamat mencuba dan dapatkan mana-mana doktor homeopati terbaik
Jika sukar layari laman

http://www.homeo-pathy.net

Dreams @ Nightmare And Homeopathic Treatment

We have more than 50 good homeopathic medication for dreams or nightmare.

Such as: Dream of accident - Nux Vom.; Dreams of Black cats; Dead people - Thuja; Bitten by Dogs - Suplh;, Murder - Sil.,; Ghost - Kalicarb.; Ferful Dream - Glonine. etc.

No comments: