Thursday, July 14, 2011

Kerabu Pucuk Daun Mengkudu

Orang rumah saya mengambil pucuk daun mengkudu dan dia buat ulam ala Kelantan.

Iaitu Kerabu Pucuk Kudu

Anihnya pagi besok sehari zakar saya sentiasa mengeras !!

Saya terkejut dan mencari-cari apa saya makan menyebabkan zakar menegang.

Besok saya suroh isteri saya sekali lagi, buat ulam cara yang sama

Dan lusanya saya dapati zakar saya megeras begitu juga.

Keputusannya: Saya yakin puncuk mengkudu jika dibuat ulam ala Kelantan " Kerabu Pucuk Kudu' ia mampu meningkatkan ketegangan zakar anda.

Kalau susash dapat pucuk mengkudu, sila datang ke rumah saya dan ambil sebanyak mana hendak, kerana dikawasan rumah saya mengkudu liar tumbuh dengan banyak sekali.

Selamat mencuba

1 comment:

Vanessa Yin said...

Boleh saya dapat alamat lokasi pokok mengkudu ini?Kami sedang melakukan kajian tentang khasiat buah mengkudu dan kami memerlukan buah ini sebanyak yang mungkin.Saya boleh dihubungi melalui email:bengho888@yahoo.com atau HP no:017-9821760

Terima kasih