Thursday, July 21, 2011

Low Sperm or Azoospermia




Foto: Bapak dan ibu yang berjaya mendapat anak melalui kaedah HTI P2000 Dr Nik Omar
Kita Berusaha, Allah Yang Menyembuhkannya.




Well, a low count would prove a fair challenge, but a zero count pretty much eliminates any chance. A zero count is sterile, since you have to have at least one for fertilization. On the other hand, if you want to visit a fertility doctor there might still be some hope.

If you produce sperm, but there is a blockage of some sort, they can needle aspirate sperm from the testes and use those for in vitro fertilization. If you simply have a low sperm count, they can also freeze sperm and store it until there is enough to use. Your best bet for fatherhood would be to consult a fertility expert and explore your options.

Fatherhood might not be easy to achieve, but it may still be in the realm of possibility. Even if you produce no sperm whatsoever, fatherhood isn't just a matter of sperm donation you know? A biological father is just a sperm donor. A true father is the man who is there to raise the child. So don't discount the idea of a sperm donation or adoption. A child is something to love, not just to make.

=================================================================
Testimoni Seorang lelaki Azoospermia.


Tidak Ada Sperma Dan Rawatan Alternatif
No Sperma Cured
Azoospermia Cured

Dapatkan Anak cara Homeopathy - Satu testimonial Yang Menajubkan.

Berikuat adalah Cerita dari Seorang Pesakit Azoospermia

Nama Pesakit: Amsyari Zarir bin Abdul Shakur. Bil Pesakit: 5065
Bangsa Melau: Umur: 29 tahun Dari Rekod: Klinik Homeopathy Nik Omar sek.9- Bangi.

" Pada awal tahun 2009 genaplah perkahwinan saya selama 4 tahun. Kami telah ikhtiar dengan berbagai cara untuk mendapatkan anak tetapi gagal. Macam-macan rawatan traditional dan moden kami lakukan sehingga suatu hari dalam bulan April 2009 saya telah menemui seorang pakar perubatan swasta yang doktor mengarahkan supaya, sperma atau air mani saya dianalisa.

" Saya dihantar di makmal dan keputusan amat mengecewakan saya, dimana saya disahkan 'tidak ada benih' no sperma, nil dan doktor mengesahkan saya mempunyai penyakit ' AZOOSPERMIA' !! dan doktor saran supaya saya membuat IVF dengan belanja RM 20 ribu ! Mana ada duit begitu banyak, saya tidak mampu !!

" Saya tidak percaya kerana saya rasa semua organ kelamin saya dalam keadaan normal dan saya rasa saya seorang lelaki sejati dengan kekuatan seksual yang menkagumkan isteri saya. Kerana tidak puas hati keputusan tersebut, saya membuat sekali lagi 'sperm analysis' dimakmal lain dan sekali lagi saya di sahkan sebagai 'Azoospermia' "

Saya terkulai layu dan cuba mencari rawatan alternatif lain dan saya menemui teknik HTI P2000 Prof Dr Nik Omar dan menghubungi beliau untuk membuat temujanji. Kata Dr Nik Omar rawatan HTI beliau memakan masa agak lama , antara 1 hingga 2 tahun. Bagaimana atau lama mana pun saya bertekad untuk selesaikan masalah saya dan saya sanggup tunggu lama, jani saya ada anak sendiri. Kerana mengikut kata doktor biasa, saya tidak mungkin boleh menhamilkan isteri saya lagi, " Ambil anak angkat saja', kata doktor.



Pada 12 July 2009

Saya pertama kali jumpa Prof Dr Nik Omar di kliniknya di Bandar Baru Bangi dan setelah memdapat keterangan dan semangat , Dr Nik Omar sanggup mengubati penyakit saya. Saya mulai diberi ubat-ubat homeopati dengan pil-pil warna putih, kuning dan terasa kemanis-manisan.

Pada 9 Ogos 2009 saya kembali semula untuk mendapatkan ubat dari beliau.

Sejak dari 12 Jily saya berulang alik mengambil ubat hingga 21 Febuary 2011 , saya telah dikejutkan oleh isteri saya bahawa beliau telah 'hamil' !!

Saya agak terkejut dan tidak percaya kerana kata Dr Nik, saya mesti makan ubat sehingga 2 tahun namun setelah 6 bulan makan ubat dari beliau, isteri saya sudah hamil." demekian kata En Amsyari Abd Shakur.

Pada 24 September 2010 Isteri saya melahirkan anak pertama kami hasilo dari rawatan HTI P2000 Prof Dr Nik Omar. Nama anak saya: Syafiqah Imaniyah. Anak sihat walafiat.

Terima kepada Dr Nik Omar kerana membantu saya.

Saya memberi izin supaya foto saya, anak saya dan isteri saya dimuatkan dalam blog Dr Nik. TQ

Dari; Amsyari Zarir Abd Shakur. Bil: 5065
Posted by Acupuncture Malaysia at 1:56 AM 0 comments

No comments: