Saturday, September 29, 2007

Akupunktur Rawatan Ajaib Dari Tuhan

Kethauilah oleh anda bahawa benda-benda ajaib didunia ini di Cipta oleh Allah SWT untuk manusia melihat dan menilai KekuasaanNya.

Jika anda ketahu bahawa 7 benda ajaib di Dunia dicipta oleh manusia, tetapi hingga kini tidak ada manusia dibumi ini sanggup melakukan kerja-kerja yang mustahil sperti pembinaan piramid, pengawetan mayat firaun, Pembinaan Tembuk China, dan sebagainya.

Begitu juga Dengan ilmu perubatan Akupunktur termasuk salah satu ilmu ajaib yang pernah ditemui oleh orang-orang dahulu kala. 4000 tahun yang silam ditemui oleh Maharaja Huang Ti. Tetapi bagaimana saintis terdahulu menemuinya dan apa teorinya, sampai hari ini tidak ada manusia yang mengetahuinya. Tetapi kehebatannya sampai hari ini, perubatan ini ternyata hebat dan unggul. Banyak kes-kes yang tidak dapat dirawat oleh perubatan moden, dapat diselesaikan melalui rawatan akupunktur.

Malah akupunktur anathesia juga digunakan dalam pembedahan, tanpa kesakitan , tanpa ubat bius. 30 tahun dahulu orang-orang barat menpersendakan perubatan akupunktur, konon katanya tidak saitifik, tetapi kini orang-orang barat berebut-rebut mempelajari dan mengamalkannya. Malah di USA sahaja pengamalan secara Akupunktur ini menjadi kegilaan para doktor moden !

Begitulah hebatnya - anugerah Tuhan kepada manusia.

Kenapa anda tidak mau mencubanya

Lihat laman web http://rimac.freehomepage.com.

No comments: