Saturday, September 29, 2007

Kanser Kolon Berjaya di Rawat

Colon Cancer Cured
Nama Pesakit: Mr Joban dari BBC London, Cawangan Kahiran, Mesir.

Mr Joban telah mengalami "Barah Kolon' atau Barah Usus dengan tanda-tanda berak berdarah, berlendir,disertai sakit perut. Pemeriksaan dengan scope dan cityscan yang dibuat di Kaherah, Mesir telah mengesahkan kanser kolon.

Di Mesir Mr Joban telah dibedah 2 kali, pembedahan pertama dibuang usus kanser sepanjang 4 inci, tepai sebulan kemudian katanya kanser masih ada dibahagian lain usus. Pembedahan kali ke 2 dibuang pula 4 inci lagi usus yang bermasalaah. 2 bulan lagi doktor di Mesir mahu potong lagi ususnya katanya masih ada lagi ulat-ulat kanser diusus.
Kali ni pesakit tidak setuju.

Atasa nasihat dari seorang sahabat dari Kedutaan Malaysia di Kaherah, Mr Joban terbang ke Malaysia untuk menemui Prof Dr Nik Omar, katanya doktor ini hebat dan mampu untuk merawat kanser. Lantaran itu beliau sanggup terbang ke Malaysia semata-mata untuk mendapatkan rawatan khas dari Dr Nik.

Setelah sampai ke Malaysia kes ini telah diteliti oleh Dr Nik dan setlah mendapat remedi tepat untuk anti kanser bahagian usus Dr Nik memberinya ' Thuja OCc 30 tid' selama 3 hari diikuti oleh Kresote 30 c tid. selama 1 minggu.

Atas nasihat Dr Nik, Mr Joban tinggal di Malaysia selama 3 bulan untuk meneruskan rawatan.
Selama 3 bulan mendapat rawatan homeopati, gejala Mr Joban bertambah baik, sakit diperut sudah hilang, berak berdarah tidak ada lagi . badan semakin sihat dan segar.

Selepas 3 bulan Mr Joban pulang ke Mesir bersama 3 bulan ubat untuk dimakan.
Selepas 4 bulan seorang sahabat Mr Joban datang ke kelinik untuk memesan bekalan ubat untuk 3 bulan lagi, katanya 'Penyakit Kanser Usus' Mr Joban disahkan oleh doktor di Mesir sudah sembuh.

Allah Maha Besar- Kita Ikhtiar Allah Saja Yang Menyembuhkan.
Yang Baik itu datang dari Allah

http://bio-chemic.xaper.com

No comments: