Tuesday, March 24, 2009

Bagaimana Untuk Mendapat Anak cara Homeopathy


Rawatan Kesuburan Cara Homeopathy

Sungguh pun dunia moden mempunyai berbagai teknik konventional untuk merawat kes-kes kemandulan seperti - IUI, In-Vitro, Test Tube, GIFT, IVF., ICSI, AHT, TET, Ibu Tumpang, dan sebagainya. Namun sebahagian besar ibu-ibu yang mengalami masalah kemandulan ini, masih belum terjawab - mereka masih belum mendapat anak !

Jangan khuatir lagi, kini para ibu yang mengalami masalah ketidaksuburan dan masih belum mendapat cahaya mata, boleh mencuba rawatan yang telah diciptakan oleh Prof Dr Sir Nik Omar, mengikut Teknik HTI-P2000 ® Beliau dan rakan-rakan telah mencipta kaedah ini sejak tahun 1975 dan hingga kini tahun 2001, lebih dari 1000 pasangan ibu-ibu dari seluruh dunia telah dapat manafaat hasil dari kajian beliau selama lebih dari 25 tahun.

Dr Nik Omar, DHMS (Lahore)., M.D.Hom., MRSH (London), MFHom (Kel)., FFHom (M'sia), Ph.D (India)., DBM (Pak)., Fbio-Chemic (Karachi)., D.Ac (kel)., M.Ac (M'sia)., M.AcF (Colombo)., M.Ac (Beijing)., M.Ac (Spain), merupakan seorang pakar perubatan homeopati dan akupunktur tanahair dan seorang ahli perubatan alternatif yang disegani didunia. Beliau merupakan salah seorang pengasas Fakulti Perubatan Homeopati Malaysia dan bapak perkembangan homeopati tanahair.

Beliau banyak dilantik menganggotai Jawatakuasa perubatan Alternatif / Komplentari diperingkat antarabangsa dan sering membentangkan kertas kerja di persidangan perubatan komplementari dimerata tempat didunia. Kini beliau bertugas sebagai pakar di Pusat Perubatan Homeopati dan Akupunktur Nik Omar di Pasir Mas, Kuala Lumpur, Bangi, Damansara dan Shah Alam dan merupakan seorang pakar dalam perawatan kesuburan homeopathy atau infertiliti mengikut Kaedah Perubatan Alternatif - HTI-P2000 Dr Nik Omar

Dalam pendekatan beliau mengikut Kaedah Nik Omar HTI-P2000® beliau telah mengabungkan dua teknik perubatan alternatif atau komplementari - homeopati dan akupunktur - menjadikannya sebagai 'Perubatan Integerasi ' atau lebih dikenali ramai sebagai 'Integrated Medicine'

Akupunktur dan ubat-ubat homeopati dari bahan asli, flora dan fauna adalah satu pengamalan perubatan yang telah diamalkan sejak beribu tahun yang silam. Tetapi telah diolah oleh Prof Samuel Hanemann dari Germany menjadikan salah satu sitem perubatan moden yang unik, selamat dan bebas dari sebarang kesan sampingan.

Sistem perubatan ini sememangnya telah menjadi warisan perubatan sejak beribu-ribu tahun yang silam, dan masih gagah dan berkembang maju sehingga hari ini, kerana hanya satu faktor sahaja iaitu - ianya amat berkesan dan efektif.

Pakar-pakar perubatan Barat hari ini mula memberi perhatian serius diatas keberkesanan sistem perubatan kuno ini sehingga sebahagian besar negara-negara barat seperti Amerika Syarikat, France, England, Belgium, Germany dan kini Malaysia ( 2000 ) telah memberi pengiktirafan yang sewajarnya kepada semua sistem perubatan komplementari khususnya homeopati dan akupunktur.

Satu Penemuan Baru Kaedah Rawatan Infertiliti

Orang-orang awam, khususnya rakyat Malaysia tidak mengetahui dengan jelas bahawa kebaikkan-kebaikkan kaedah rawatan ini Kaedah HTI-P2000 ® Dr Nik Omar untuk mengatasi masalah kemandulan atau infertility dengan cara rawatan alternatif, mengikut fitrah alam atau Tabii - The Natural Way of Healing.

Jika anda seorang pengkaji Sejarah Perubatan yang dilakukan oleh ahli-ahli perubatan China melalui kaedah perubatan alternatif ini, mereka telah berjaya merawat kemandulan atau Infertility sejak Tahun ke 11 Masehi lagi.

Bukan sahaja teknik ini dapat membantu mendapat zuriat, malah dengan rawatan mengikut kaedah kuno ini, boleh membantu meningkatkan daya tahan badan untuk memberi keseimbangan kepada tenaga dalaman badan yang dikenali sebagai 'qi' dalam bahasa China atau 'Vital Force' dalam Istilah Homeopati.

Bila diberi remedi-remedi homeopati yang tepat dan serasi serta mendapat lokasi titik akupunktur yang tepat, maka gejala-gejala seperti ketidaksuburan, haid tidak teratur, endometrosis, fibroid, selalu keguguran, PCOS, fallopian tuba tersumbat, kemandulan, tidak ada benih - azoospermia, impoten, PMS dan sebagainya dapat diperbetulkan dan diatasi dengan sempurna.

Pakar-Pakar Yang Di Akui

Perlu diingatkan bahawa, Teknik Rawatan Infertiliti mengikut Kaedah HTI-P2000 ini memerlukan seseorang doktor homeopati yang benar-benar mahir dan tahu mengedalikan kes infertiliti. Pengalaman dan kebolehan amat penting bagi menjayakan kes ini.

Kami hanya dapat memberi jaminan bahawa hanya pakar-pakar homeopati dari 'Pusat Perubatan Homeopati Nik Omar' yang namanya disenaraikan dibawah sahaja mampu mengedalikan kes infertiliti mengikut Kaedah HTI-P2000 dengan sempurna. Sila rujuk kepada mereka untuk sebarang khidmat nasihat.

Jika dibantu pula dengan keyakinan dan doa kepada Illahi, tidak mustahil orang-orang yang mandul selama 8 hingga 12 tahun akhirnya berjaya mendapat zuriat yang comel dan segar bugar , mengikut Kaedah HTI-P2000 - Allahu Akhbar !

Di Kuala Lumpur: Tel 03-26926549 atau 019-9401915
Di Bangi Sek 9 - 019-9401915
Di Damansara Utama - 019-9192020
Di Shah Alam 013-9314166
Di Gelang Mas - Pasir Mas ( Ibu Pejabat 09-7976948 )
Di Kota Bharu - 09-7440440
Nak Berjumpa Prof Dr Nik Omar sendiri 019-9401915.
Jadual Tugas Beliau:
Sabtu - Kg Baru, Kuala Lumpur. Bangi Ahad - Di Damansara - Isnin
Selasa, Rabu dan Khamis di Gelang Mas, Pasir Mas, Kelantan.

Beberapa Kebaikan Perubatan Alternatif / Komplementari

Tidak ada kesan sampingan dan tidak bahaya
Tidak bertentangan dengan ubat-ubat hospital


Jika dalam makan ubat homeopati atau terapi akupunktur, tetapi masih mahu meneruskan rawatan IVF, IUI, GIFT, ICSI, Aht atau TET - Jawapannya BOLEH ! Rawatan kami selari dengan rawatan diatas, malah dengan memakan ubat-ubat kami, lebih memudahkan anda berhasil, jika mencuba mana-mana perubatan lain - sebab kami merawat sistem daya tahan badan anda yang tidak stabil supaya kembali normal.

Tidak mahal, sekira RM 150 sekali rawatan
Rawatannya mudah dan tidak melibatkan sebarang pembedahan atau ujian-ujian konventional.
Tidak menjadi kesalahan untuk mencuba rawatan HTI-P2000
Rawatan ini diluluskan oleh badan Homeopati antarabangsa seperti MRHP, FAHOM, RIMAC, AHML, IHML dan OHMI.
Rawatan kaedah HTI-P2000 ini adalah secara natural dan samulajadi

Jika anda ada masalah infertiliti, jangan tunggu lama-lama, silalah menghubungi kami untuk mendapatkan khidmat nasihat.

" Jangan tunggu sampai esok, apa yang dapat anda lakukan hari ini "

Kami hanya ikhtiar - Allah menentukan segalanya

Lain-lain Web kami:
Homeopathy College : http://www.geocities.com/fakulti
Acupuncture News : http://acumalay.blogspot.com

No comments: